🗺 ¿Dónde se hace?
Centre Cívic La Sedeta, Carrer de Sicília, 321, Barcelona
🌅 Punto de encuentro
19,30h Al pati de l-entrada per fer cua
📜 Información
Divendres 17 de Marí§
Big Mama Montse & Sister Marion & Balta Bordoy presenten a La Sedeta el món del blues en clau femenina.
Big Mama Montse (veu), Sister Marion (piano) i Balta Bordoy (guitarra).
Big Mama Montse (Montserrat Pratdesaba) fa 33 anys que trepitja els escenaris, participant en prestigiosos festivals de blues i jazz nacionals i internacionals, amb 20 discos produí¯ts i col·laboracions en una llarga llista d"í lbums. Sister Marion (Miriam Aparicio) és una pianista de formació clí ssica seduí¯da per la música afroamericana i, especialment, pel blues.
Estí considerada com un dels referents pianístics del cercle del blues barceloní, principalment en l"í mbit femení. Ha actuat a molts festivals d"arreu d"Espanya. Tot aquest bagatge i experií¨ncia el transmeten al públic, a vegades de forma intimista i melangiosa, o bé amb enginy i extraversió. Tots els contrastos en un concert per a no perdre’s
Entrada gratuí¯ta sense reserva prí¨via.
Com arribar:
Metro L2 Sagrada Familia
👥 Apuntados
📄 Comentarios