🗺 ¿Dónde se hace?
Carrer de Sicília, 321, Barcelona
🌅 Punto de encuentro
Kedada: A las 18:15h fent la cua per entrar a la sala d-actes de La Sedeta
📜 Información
Reserva entradas a partir del 19 de novembre:
https://cursoslasedeta.inscripcionscc.com/MiramModular/buscador/buscador.jsp?g=1&c=25&idbdc=6955
Si podeu reserveu-ne dues , per tal de tenir per a tothom
.
Artista: Alba Careta i Henrio
La trompetista i cantant de jazz Alba Careta i el cantautor i productor Henrio s-han unit en el tercer treball discogràfic de la col·lecció del Càntut. Cançons de tradició oral, seguint les passes dels seus predecessors: Vega, de Paula Grande i Anna Ferrer Bankrobber, 2020 i Càntut, de Belda i Sanjosex Bankrobber, 2016.
Estirant el fil de la iniciativa Càntut a les escoles: cacem i cantem cançons gràcies a la recerca duta a terme per part de l-alumnat de Cassà de la Selva en el curs 2021-2022, en què han recollit més d-un centenar de cançons de bressol de les diferents cultures presents al municipi; Alba Careta i Henrio creen Udolç, on emprenen un viatge oníric per diverses d-aquestes i altres cançons de bressol de les comarques gironines.
El repertori consta de dotze cançons de bressol reinterpretades amb arranjaments delicats de collita pròpia i també de quatre poemes d-Enric Casasses, ambientats en el món de la nit, del son i dels somnis.
L-espectacle en directe gaudeix de la producció i les guitarres de Santi Careta i la direcció artística de la companyia Hotel Iocandi, formada per Griselda Juncà i Tomeu Amer, Adrià Serrano al so i Irene Ferrer a les llums.
El disc, editat per Segell Microscopi i Bankrobber, s-ha pogut fer realitat gràcies a la producció de Diàspora Colab i Allau Management, i la coproducció del projecte Càntut. Cançons de tradició oral, la Fira Mediterrània de Manresa i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Preu: Gratuït
👥 Apuntados
📄 Comentarios