XXXXXXXXXX Barcelona
XXXXXXXXXXXXXXX
Els Cinemes Girona, un any més, ens fan la proposta d adquirir el seu ABONAMENT a un preu més que regalat.
La idea és reunir.nos i posar.nos d acord @quells a qui ens agrada el cinema i poder coincidir , si no sempre, un gran nombre de vegades.
Si tb el voleu comprar, ja ens comuniquem .
Serí un plaer poder compartir.

Si os apetece ir a ver esta de Benediction la semana próxima???
Yo encantada.
2022-07-16 17:57:26Hola,!! Me parece muy buena iniciativa. Aún no he sacado el bono pero lo haré.
2022-07-14 17:06:12