Centre civic sant andreu

Imagen del evento
Apuntados 7
Plazas libres 4
  • 📅
    fecha 11 jun 2022
  • 🕐
    comienza 11:30 - finaliza 13:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 448

🗺  ¿Dónde se hace?

Centre Civic Sant Andreu, Calle Gran de Sant Andreu, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Just davant

📜  Información


Centre cí­vic Sant Andreu realitza dissabte 11 de juny al matí­, un taller gratuí¯t de risoterí pia: humor i riures en moviment dintre del cicle calidoscopi, expressió en clau de gí¨nere. Jo he agafat la meva entrada i és gratuí¯ta... si algú li interessa venir pot agafar l"entrada i inscriure"s a la pí gina web del centre cí­vic. El taller dura 2 hores, d"11.30h a 13.30h... Que us sembla quedar abans per esmorzar i coneixe"ns o després del taller i prenem alguna cosa?.
Les despeses de consumició aniran a cí rrec de cadascú, simplement ho comparteixo, a tí­tol individual, per fer pinya i poder fer més activitats com aquestes o similars conjuntes.


https://ajuntament.barcelona.cat/dretsidiversitat/ca/detail/cicle-calidoscopi-cultural-2022_99400691492


Us podeu apuntar directament a la pagina del centre cí­vic (ahir encara quedaven places). Finalment jo podré fer el taller perí² després no em podré quedar, li han canviat l"hora d"una activitat a la meva filla i, sinó no la podré anar a veure. Proposo quedar a les 10.30h a la porta del centre i, veure els que som i fer un cafí¨. Quí¨ us sembla?

El meu número de telí¨fon és el 697758086 per si em voleu enviar un WhatsApp per qualsevol cosa o fer un grup si som diversos. Un cop passat l"event, borraré aquest msn xq no quedi reflectit el meu telí¨fon..ja direu salutacions...

X cert, si ja esteu apuntats, ahir el centre va enviar un mail de recordatori indicant que es recomana portar.

Salut





👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Marian 

Me puedo pasar esta tarde yo?


2022-06-09 14:29:36
Marian 

Me puedo pasar esta tarde yo?


2022-06-09 14:29:24
oscar 

Bon dia a tothom, ja tinc feta la reserva. Em podeu dir cóm hem quedat sisplau?

2022-06-09 12:23:47
meritxell 

Hola! Totes les que esteu apuntades heu fet la reserva el centre cí­vic? í‰s imprescindible per a fer el taller..

Voleu fer grup de WhatsApp?


Bona nit 2022-06-08 22:21:17

meritxell 

Hola!! Totes les que esteu apuntades, ja teniu la reserva? Les places estan esgotades!.


2022-06-03 17:49:05
meritxell 

Que bé...😍

2022-05-26 16:20:21
mountaingirl 

jo ja tinc la meva!

2022-05-26 09:18:25
meritxell 

Hola!!! Genial 👍, sembla que es va animant!

2022-05-24 15:56:00