Centre cí­vic fort pienc tenim feina, í’pera en petit format

Imagen del evento
Apuntados 4
Plazas libres 6
  • 📅
    fecha 10 jun 2022
  • 🕐
    comienza 18:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 417

🗺  ¿Dónde se hace?

Centre Cí­vic Ateneu Fort Pienc, Plaí§a Fort Pienc, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

En la puerta del centro 18:30h

📜  Información


Tenim feina. í’pera en petit format

Xavier Casademont, composició – Ernest Martí­nez Izquierdo, direcció Alumni i alumnes de l’ESMUC - Formació orquestral i cantants lí­rics Tenim feina és una í²pera de cambra que, emprant un llenguatge musical fresc, sense complexes i variat, cerca fer una denúncia de la precarietat laboral actual, arran de les últimes crisis viscudes. Per fer, perí², tal denúncia, no cau en un fatalisme o en un to allií§onador, sinó que es presenta una situació més aviat cí²mica, on dos personatges canviaran la seva relació arran d’una problemí tica, inspirant-se, així­, en el gí¨nere del dramma giocoso. El poder transformador de l’art i l’humor per canviar i fer reflexionar la societat, per tal que el públic pugui gaudir la música, la trama i el seu conjunt. Sense més dilacions, endavant Que tenim feina En col·laboració amb l’ESMUC, Escola Superior de Música de Catalunya.

Preu: Gratuí¯t

https://fortpienc.inscripcionscc.com/MiramModular/buscador/buscador.jsp?g=1&c=5&t=CE&f=MC

Cada uno gestiona su entrada




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Isabel Novoa 

Hola Marina. Estoy de camino, va con retraso el bus. Creo que llegaré mí¡s tarde de las 18:30 pero llegaré

2022-06-10 18:18:11
marina sogorb 

Apúntate que mañana seguro q mucha gente no va y puedes entrar Miriam 2022-06-09 16:27:17

marina sogorb 

Marian ya no tengo mí¡s entradas. Pero si vas mañana seguro qye alguien se da de baja y te dejan entrar 2022-06-09 16:22:32

marian  Hola Marina, tienes una entrada mas de sobra..?? 2022-06-09 10:22:10
marian 

Hola Marina, por casualidad tienes otra entrada para mi para este concierto??.

2022-06-09 10:11:37
marina sogorb 

Si Isabel, tengo una para ti 2022-06-08 23:00:58

Isabel Novoa 

Hola Marina. Aún te quedan entradas? He intentado coger y estí¡n agotadas

2022-06-08 17:55:22