Sortida el 21 de setembre des de la estació de Sants cap a Pamplona, a la tarde agafarem un bus cap a DONOSTI (San Sebastia) i un altre a BAYONE (Franí§a). Ens instal·larem al alberg on dormirem. Al matí del dia 22 comení§arem a caminar en direcció a Santiago pel CAMI NORT que segueix la costa.