Camí­ de ronda gr.92 altafulla-tarragona

Imagen del evento
Apuntados 1
Plazas libres 9
  • 📅
    fecha 06 dic 2023
  • 🕐
    comienza 08:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 30 a 67 años
  • 📈
    Visitas 197

🗺  ¿Dónde se hace?

Altafulla-Tarragona

🌅  Punto de encuentro

Interior de l’andana del tren de Pg.de Grí cia: 7.40h

📜  Información


Aquest recorregut de lestació del tren d’Altafulla-Tamarit a la de Tarragona, ens portarí  per alguns dels racons més ben conservats de la Costa Daurada, passant pel litoral de la desembocadura del riu Gaií  i continuant pel bosc de la Marquesa, un dels pocs fragments de la costa de Tarragona que sha deslliurat de la urbanització. Enmig d"uns i altres es troben cales paradisí­aques, extensos arenals, castells,torres per defensar-se de les incursions de pirates, búnquers i altres llocs interessants.

Distí ncia: 16 km
Desnivell acumulat positiu: 291 m / Desnivell acumulat negatiu: 269 m

í‰s una sortida de tot el dia, no es pot dir a quina hora exacta acabarem, depí¨n de molts factors

Punt de trobada:
Interior de l’andana del tren de Pg.de Grí cia: 7.40h (Anirem amb el tren Regional que surt a les 7.54 h).

Els assistents s"han d"afegir al grup de Whatssap, confirmar lassistí¨ncia . Clickar a l" enllaí§ de sota, al costat de la fletxa.



Per unir-se al grup de Whatssap sortida GR.92-Atafulla-Tarragona



Material recomanat:
Calí§at de muntanya
Roba adequada per la muntanya (gorra, protecció solar, ulleres sol, bastons, etc.)
Menjar lleuger (barretes, fruits secs, etc)
Aigua
I el que porteu normalment

A tenir en compte:

• La tornada també es farí  amb tren
• Abans de comení§ar a caminar s’esmorzarí  a Altafulla
• Es mirarí  de dinarí  al Mercat Central de Tarragona, que es pot comprar el menjar i menjar-lo allí  mateix.
• Sortida gratuí¯ta i limitada a 10 persones.
• No soc guia de muntanya ni tampoc hi ha cap afany de lucre; cada persona es fa responsable dels seus actes i ha de ser conscient de les seves limitacions fí­siques; no inclou cap asseguraní§a.

LA SORTIDA ES SUSPENDRí€ EN CAS DE MAL TEMPS O PER FORí‡A MAJOR.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios