Museo Europeo de Arte Moderno, Carrer de la Barra de Ferro, Barcelona
Quedarem davant del MEAM a les 17:30
Continuem amb el cicle ART & MíšSICA Que fem en un divendres? Anem de CONCERT, família On?? Doncs...
Aquest Divendres 14 de Gener anem al MEAM que és un museu viu i en permanent moviment: Exposicions..., Concerts..., Teatre..., Cursos de Pintura i Escultura..., Tallers... Avui, anem de CONCERT
Aquest divendres anem al MEAM a gaudir de:
FRIDAY"S BLUES: BIG MAMA EARLY BLUES & JAZZ TRIO
Big Mama Montse presenta "Early Blues&Jazz Trio" amb la complicitat dels dos joves mestres que l"acompanyen, Martín Burguez i Oriol Fontanals, en un concert que recrea el so de les primeres formacions de blues i jazz.
Amb l"elegí ncia del swing i la profunditat del blues, les caní§ons d"una í¨poca adquireixen un aire nou en el qual les veus de les dames del blues i de destacats compositors s"entremesclen al llarg de l"espectacle. L"alegria, el plaer, les ganes de viure i de deixar enrere els mals moments són els ingredients del repertori triat per a gaudir d"aquesta proposta que, segur, agradarí a tot el públic per la gran qualitat artística dels tres intí¨rprets.
No et perdis una de les millors veus femenines de blues d"aquest pais
Xulo oi??
Qui vulgui, després podrá visitar el museu.
DATA : 14/01/2022 - HORA : 17:30h - LLOC : Carrer de la Barra de Ferro, 5, 08003, BCN
PREU : ..............15€
INCLOU:
✔︎ Entrada al museu MEAM (visita lliure a l"exposició permanent)
✔︎ Concert “ Friday"s Blues · BIG MAMA EARLY BLUES & JAZZ TRIO
✔︎ Asseguraní§a d"accidents y RC
✔︎ IVA 21%
Per a la reserva pots fer l"ingrí¨s via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referí¨ncia: MUSICA , i el teu nom
DONADA LA SITUACIí“ ACTUAL, SEGUIREM TOTES LES NORMES DE SEGURETAT DESCRITES PER SANITAT AQUEST DIA
Avui... anem de concert, familia Som-hi
Ahora hago la transferencia, seremos dos personas, yo María y Esperanza. Gracias
2022-01-13 13:27:12Hola Maria las entradas las tenemos nosotros. En cultura no hay obligacion de pedir certificado de vacunacion.
2022-01-12 12:05:10Si podéis informarnos, perfecto. La idea , sin información, es sacar las entradas en taquilla.gracias Maria
2022-01-12 11:38:11Hola ,Iría con una amiga. Tengo el carnet de vacunación y me falta la tercera dosis. No logro hablar con el museo sobre este punto.
2022-01-12 11:37:08LLISTA APUNTATS
1.MARIA
2.KIKE
3.TERE
4.YOLANDA
5.JOAQUINA T.
6.EMPAR
7.SOFIA
8.SOFIA
9.MERCEDES G
10.MIQUEL
11.BEATRIZ
12.ENRIQUE
13.
2022-01-03 12:49:49