Anirem a la fira de la candelera de molins de rei - activitat gratuita

Imagen del evento
Apuntados 10
Plazas libres 2
  • 📅
    fecha 03 feb 2024
  • 🕐
    comienza 09:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 50 a 75 años
  • 📈
    Visitas 833

🗺  ¿Dónde se hace?

Molins de Rei

🌅  Punto de encuentro

9-35 h en el anden del R4, el tren sale a las 9-52 h, subiremos en los 2 últimos vagones

📜  Información


Disabte 3 de Febrer

La Fira de la Candelera a Molins de Rei és una celebració tradicional que commemora la festivitat de la Candelera. Aquest esdeveniment, que té lloc cada any el primer dissabte de febrer, omple els carrers de Molins de Rei amb un ambient festiu i activitats per a tota la famí­lia.

La fira destaca per la seva gran varietat d’activitats i esdeveniments, incloent-hi una mostra d’artesania, parades de productes locals, espectacles i actuacions en viu, així­ com diverses activitats per als més petits. Els carrers es converteixen en un espai animat i colorit on els habitants locals i visitants poden gaudir de l’ambient festiu i descobrir la riquesa cultural i comercial de la zona.

L’event ofereix una í mplia gamma d’atraccions, incloent-hi una fira de maquiní ria agrí­cola i una mostra de bestiar, brindant als visitants una oportunitat única d’explorar les últimes novetats en aquest sector. També destaca una fira de vins i d’alimentació, on els assistents poden gaudir de degustacions i opcions de restauració que destaquen els productes locals.

Sens dubte La Fira de la Candelera de Molins de Rei és una de les més importants de Catalunya.

Como llegar:

Tren R4 h Barcelona Sants, parada Molins de Rei

Quien lo desee puede llevar pic-nic o comprar algo en la Feria.

Per aquest trajecte val la tarjeta recurrente.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Estela 

Gracias 😊 por la excursión,me voy a casa😭demasiado agobio,con tanta gente 💋💋 hasta la próxima ...

2024-02-03 13:19:30
teresa 

Llegué ahora y no veo a nadie 2024-02-03 10:32:09

Marí­a Pilar  íšltimo 2024-02-03 09:48:16
Marí­a Pilar 

El y vagón estí¡ casi lleno

2024-02-03 09:47:58
Estela  Como no conozco al grupo😞 2024-02-03 09:15:33
Estela 

Buenos dí­as,anamar estí¡s en el andén?

2024-02-03 09:14:31
Marga 

Yo también iré directamente a Molins os espero sobre las 10/30 qe supongo qe llegareis en la estacion

2024-02-02 16:39:00
anamar 

Chicas la salida del tren és las 9"52 h, 2024-02-01 23:29:20

anamar 

Estela, puedes apuntarte tu misma, ha habido 1 baja

2024-02-01 23:24:04
Merche 

Hola, si no sucede nada. Ire en coche ya decis donde quedamos y hora Gracias 2024-01-25 21:49:05

teresa 

Gracias Anamar.

2024-01-25 16:55:02
anamar 

Teresa el tren desde la Estación de Sants tarda media hora aprox.

2024-01-25 16:20:51
teresa 

Buenos dí­as Anamar vendré directamente a Molins de Rei, a que hora esta previsto que llegue el tren que cogéis en Sants? Os esperaré a la salida en Molins

2024-01-25 10:06:00