La Molina
A l-andana del R3 8-15 h. Estació de Sants
Del 24 al 27 d"agost (4 dias 3 nits)
Vine a tastar la pau i l’aventura de l’alta muntanya... Les temperatures mí ximes de 23-24- graus ens permetrán pasar un dies molt agradables.
A La Molina hi ha tantes activitats possibles per fer i tantes coses per visitar, que sabem del cert que si vens a passar uns dies al nostre alberg, l’experií¨ncia no et deixarí fred
Agafant com a camp base l’alberg te una construcció de pedra i fusta perfectament integrada amb l’entorn i situada a 1.450 metres d’altitud, al municipi d’Alp, Donat que en aquesta época no hi ha neu, podrí s practicar altres esports de muntanya, descobrir centenars de rutes de senderisme que t’endinsaran als boscos que ens envolten o deixar-te seduir per l’art romí nic de La Cerdanya o per una gastronomia prí²pia sana, equilibrada i, sobretot, molt gustosa.
El preu es de 33 € per dia i nit, amb mitja pensió ( esmorzar i sopar)
Les habitacións son per 4 persones. Cadascú ha de fer la seva reserva. Mes informació al meu tel. 600 696 242
Com arribar: Estació de Sants 8"31 h. tren R3 direcció La Tour de Carol, arribada a La Molina a les 11,20 h
Recomiendo subir en los 2 últimos bagones para poder encontrarnos mí¡s fí¡cil.
2023-08-22 19:19:14Pues no sé si cogerlo en sagrera
Pero haber en que vagón se ponen para no hacer el viaje Sola
2023-08-22 19:13:48