Anem al teatre- el bon doctor taquilla inversa

Imagen del evento
Apuntados 9
Plazas libres 90
  • 📅
    fecha 10 dic 2021
  • 🕐
    comienza 19:30 - finaliza 21:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 1020

🗺  ¿Dónde se hace?

CC. Parc Sandaru, Adreça: C/ Buenaventura Muñoz, 21

Com arribar:

Metro L1 i Renfe R3  Arc de Triomf 

 

 

 

🌅  Punto de encuentro

19 h a l-entrada del Centre

📜  Información


Divendres 10 de desembre anem al teatre "El bon doctor" amb Cia. Secret de Sumari

SINOPSI:

Aquesta és una obra que conté moltes obres, doncs es tracta d'un recull de peces curtes del dramaturg i doctor Anton Paulovitx Txèkhov i d'adaptacions teatrals, confeccionades per Neil Simon, de contes curts de Txèkhov. El mateix dramaturg rus ens farà de mestre de cerimònies

Un esternut que desencadena una tragèdia, una dentista amb poca traça o un terratinent que no aconsegueix cobrar un deute son algunes de les divertides històries que veurem a "El bon doctor", de Neil Simon.

Una comèdia de comèdies.

PARTICIPA COM ACTOR L' ÒSCAR GG conegut en el grup Amigos Barcelona

Repartiment:

Silvia Alcalde, Elena Andrada, Víctor Aregall, Bibiana Balagué, Mercè Brustenga, Neus Espías, Gemma Garcia, Mari Pau Giménez,  Alexandre Jodar, Blanca Nieto, Jordi Pujol,

Juan Antonio Rodrígue, Marta Sanahuja.

Direcció i adaptació: Ramon Pros

Ajudant de direcció: Blanca Nieto

RESERVA D'ENTRADES:

A partir del dimecres 01 de desembre a les 9 del matí a través del seguent enllaç

://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/parcsandaru/p/42454/escnic-presenta-el-bon-doctor-amb-cia-secret-de-sumari#

També al Telèfon: 93 309 06 35 Whatsapp: 682716655

 

 




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

anamar 

La plaza que quedaba libre ya estí¡ adjudicadas a Pepa.

2021-12-09 18:15:37
Pepa 

Hola Anamar. M interesa l entrada, Ja em dirí s. val?

2021-12-09 16:54:39
anamar 

Hola, hay otra plaza disponible, por si a alguien le interesa.

2021-12-09 11:09:17
anamar 

Las 2 plazas libres ya estí¡n adjudicadas a Paqui y Maribel. 2021-12-09 10:18:41

anamar 

Hola, dispongo de 2 plazas libres para el teatro de mañana.

De los que estí¡is apuntados y no tenéis entrada, si os interesa, me envií¡is un WhatsApp al tel. 600696242

2021-12-09 08:41:34
anamar 

Per cualsevol dubte podeu contactar al meu teléfon 600696242

2021-12-07 23:19:44
anamar 

Les entrades es van esgotat ja fa uns dies, queda l"opció de anar al teatre el mateix dia, que sempre hi ha algú que falla.

2021-12-07 20:27:56
anamar 

Fantí stic Gabriel!

2021-12-01 22:39:16
Pilar Santaliestra 

Molt be gracies

2021-12-01 15:41:11
anamar 

Pilar, el punto de encuentro es en la entrada a las 19h...el teatro empieza a las 19,30

2021-12-01 15:39:53
anamar 

Hola los que habéis conseguido entradas, por favor confirmarme la plaza y si os sobra alguna entrada. Gracias

2021-12-01 15:34:20
anamar 

Pilar l"hora estí  posat a l"activitat. 2021-12-01 15:26:21

Pepa 

Hola, M he quedat sen-se entrada 2021-12-01 11:09:27

Pilar Santaliestra 

He apuntat a una amiga Anna a quina hora ens trobem? Gracies

2021-12-01 10:26:30
jose 

Apuntado!!!

2021-12-01 10:16:30