Viena, Rda. Sant Pere, 11, Barcelona
A la dreta entrant per la porta dreta
Ens reunim aquest dimecres 6 dia de la Constitució al VIENA de Rda Sant Pere, 11 a les 18:00 per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un restaurant del Barri Gí²tic, una sortida-cinema els dimarts (entrades a 2€) assistim al teatre en cap de setmana, anem d"excursió de tant en tant, a ballar i més coses. Si vols fer part del grup, vine dimecres al Viena i ens podrí s coní¨ixer. Per a més informació trucar en Josep Foix al 608 791 321