Viena, Rda. de Sant Pere, 11, Barcelona
A la dreta, entrant per la porta dreta
Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al VIENA de Rda Sant Pere, 11, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un restaurant del Barri Gí²tic, una sortida-cinema els dimarts (entrades a 2€), assistim al teatre o varietes en cap de setmana, anem algun cop d"excursió o a ballar i ara estem preparant el cap d"any a un centre cívic de la ciutat. A més tenim 2 grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup, vine dissabte al VIENA i ens podrí s coní¨ixer. Per a més informació, trucar en Josep Foix al: 608 791 321