Viena, Rda. Sant Pere, 11, Barcelona
A la dreta entrant per la porta dreta
Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al VIENA de Rda Sant Pere, 11, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un conegut restaurant del Barri Gí²tic, una sortida-cinema els dimarts (entrades a 2€) assistim al teatre en cap de setmana, anem a ballar i d"excursió i més coses... També tenim 2 grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup vine dissabte al VIENA i ens podrí s coní¨ixer. Per a més informació trucar en Josep Foix al 608 791 321