Viena, Rda. Sant Pere, 11, Barcelona
A la dreta, entrant per la porta dreta.
Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al VIENA de Rda. Sant Pere, 11, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar dijous alterns en un bon restaurant del Passeig de Grí cia, una sortida-cinema dimarts (entrades a 2€), anem a ballar els divendres i/o al teatre diumenges. També tenim 2 grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup, vine dissabte al Viena i ens podrí s coní¨ixer. Per a més informació trucar en Josep Foix al 608 791 321