Bracafé, Ronda de la Universitat, 35, Barcelona
Al fons de la sala, després del piano
Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al Bracafe de Ronda Universitat, 35, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un conegut restaurant, una sortida-cinema el dimecres dia de l"espectador i posterior cine-forum, assistim també al teatre algun cap de setmana, així com a alguna actuació musical i tenim 3 grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup, vine dissabte al Bracafe i ens podrem coní¨ixer.
Hola Mandi, si me das tu telefono, te añado a nuestro grupo de WhatsApp, así nos puedes ir siguiendo... Si tienes foto en tu perfil, mejor, así te conoceremos.
2022-07-23 19:25:54Hola Francesca,,,,me he apuntado,pero no es seguro que pueda ir.Pero me gustaria estar en contacto con este grupo de was,,
2022-07-22 18:40:04