Ampliem grup de mes de 60

Imagen del evento
Apuntados 11
Plazas libres 26
  • 📅
    fecha 16 jul 2022
  • 🕐
    comienza 18:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 60 a 98 años
  • 📈
    Visitas 531

🗺  ¿Dónde se hace?

Bracafé, Ronda de la Universitat, 35, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Al final de la sala, després del piano

📜  Información


Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al Bracafe de Ronda Universitat, 35, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un conegut restaurant de la Barceloneta, una sortida-cinema els dimecres dia de l"espectador i posterior cine-forum, assistim al teatre en cap de setmana així­ com a alguna excursió, actuació musical etc. i tenim varis grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup, vine dissabte al Bracafe i ens podrí s coní¨ixer.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Ghost 

Hace un tiempo fui a esa misma reunión y no vino nadie, no sé si se trata de un evento extraño, ¿hay alguna respuesta?.

2022-07-16 18:04:03
Ghost 

Hace un tiempo fui a esa misma reunión y no vino nadie, no sé si se trata de un evento extraño, ¿hay alguna respuesta?.

2022-07-16 18:03:49
elena 

Bon dia. Només serem 4?? Proposo després de xerrar anar a la cocteleria Milano que esta al costat de Bracafe. Fan uns concerts de jazz/rock molt bons. 2022-07-16 08:04:29

manuela 

Hola me apunto tomar algo este sí¡bado en el bracafe. Serí¡ un placer conocer gente 2022-07-14 13:56:08