Bracafé, Ronda de la Universitat, 35, Barcelona
Al final de la sala, després del piano
Ens reunim dissabtes tarda a les 18:00 al Bracafe de Ronda Universitat, 35, per a prendre algo i petar la xerrada en un ambient distí¨s i amb bona sintonia. També fem les segí¼ents activitats: un dinar els dijous alterns en un conegut restaurant de la Barceloneta, una sortida-cinema els dimecres dia de l"espectador i posterior cine-forum, assistim al teatre en cap de setmana així com a alguna excursió, actuació musical etc. i tenim varis grups de WhatsApp molt actius. Si vols fer part del grup, vine dissabte al Bracafe i ens podrí s coní¨ixer.
Hace un tiempo fui a esa misma reunión y no vino nadie, no sé si se trata de un evento extraño, ¿hay alguna respuesta?.
2022-07-16 18:04:03Hace un tiempo fui a esa misma reunión y no vino nadie, no sé si se trata de un evento extraño, ¿hay alguna respuesta?.
2022-07-16 18:03:49Bon dia. Només serem 4?? Proposo després de xerrar anar a la cocteleria Milano que esta al costat de Bracafe. Fan uns concerts de jazz/rock molt bons.
2022-07-16 08:04:29Hola me apunto tomar algo este sí¡bado en el bracafe. Serí¡ un placer conocer gente
2022-07-14 13:56:08