Centre cívic Can Deu, Plaí§a de la Concí²rdia, Barcelona
Entreu al centre i pugeu a la sala d-actes
Hola, soc guitarrista i compositor de música instrumental. El 6 d"abril actuaré a la sala modernista del centre cívic Can Deu (plaí§a de la Concí²rdia, 13, Barcelona).
Interpretaré temes propis. La música que faig... és una mica difícil de classificar: és jazz i música ambiental. Si voleu escoltar-la i fer-vos una idea, visiteu el meu canal de YouTube buscant-me com a @xaviermarzal_guitar o amb aquest enllaí§:
https://youtube.com/playlist?list=PLTwOyZcVJ_G4tqiqfyiybp1Pl8HkU0kAw&si=Lozx_n2v6FLzB8zn
Espero que us vingui de gust compartir una estona de música amb mi.
Entrada: 5 euros (pagament només presencial abans d"entrar, i en efectiu)
Grí cies a tú per oferir nos la teva música. Va ser un concert molt xulo amb la simpí tica i amabilitat que et caracteritza.
Te molt d"esforí§ sobre tot sabent que són composicions prí²pies. Molt talent ocult veig. Cuida"t
2024-04-07 11:04:36Bé, avui he fet el penúltim assaig... ja tinc ganes que sigui dissabte. Serí una tarda maca!
2024-04-04 22:28:37Grí cies per apuntar-vos a l"activitat, ja tinc ganes de compartir la meva música amb vosaltres.
2024-03-12 11:02:53Grí cies per apuntar-vos a aquesta activitat. Falta encara temps... perí² hi arribarem!
2024-02-11 20:29:34