Actividad cancelada debido a los rebrotes del covid visita guiada a la casa de les aigues de montcada (gratuita)

Imagen del evento
Apuntados 3
Plazas libres 96
  • 📅
    fecha 19 jul 2020
  • 🕐
    comienza 12:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 255

🗺  ¿Dónde se hace?

Casa de les aigues de Montcada Reixac

Dirección: Av. de la Ribera, s/n, 

Renfe R2 Montcada Reixac, (10 minuts a peu)

🌅  Punto de encuentro

11,30h. Estación de Renfe Montcada Reixac

📜  Información


El diumenge 19 de juliol a les 12 h. .

Oferim una Visita guiada a la Casa de les Aigües, una joia del modernisme industrial català; tindrem les mesures de seguretat pertinents i els recorreguts estaran degudament delimitats i seran majoritàriament a l'exterior', 

Per condicions de seguretat per la Covid-19, el recorregut de la proposta s'ha dissenyat per fer-se bàsicament a l'aire lliure i amb aforament limitat. 

Per assistir a la activitat cal inscripció prèvia obligatòria als telèfons 935 651 122  i  610 144 499 o al correu electrònic museumunicipal@montcada.org.

Aquesta activitat és gratuïta amb aforo limitat

NOTA: Cadascú ha de fer la reserva de manera individual

 




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

A.☀️.E.🌙.L.⚜️.V.🌹 afortunadaenlavida   Buenos dí­as, finalmente me desapunto de la actividad. Q os vaya muy bien 😉👍 2020-07-17 12:24:30
anamar  Ok, espero que los demí¡s apuntados también tengan reserva...Un saludo y hasta el domingo 2020-07-16 23:14:08
anamar  Hola, todos tenéis hecha la reserva de plaza? 2020-07-16 20:54:24