Avinguda de Roma, 2-4, Barcelona
Quedarem davant del Gran Hotel Torre Catalunya a les 08:00
Arriba la tardor i us portem una sortida per gaudir dels colors d’aquesta estació en un lloc preciós i idoni per aquesta activitat: El Montseny.
En aquest cas ens aproparem a Viladrau on gaudirem d’una passejada tardoral per coní¨ixer la realitat, el present i el futur dels castanyers, un dels arbres emblemí tics de Viladrau i el Montseny dins el marc de la Fira de la Castanya de Viladrau. Descobrirem els castanyers a partir de la nostra prí²pia experií¨ncia guiats per un expert educador ambiental. Aquestes passejades guiades ens permeten descobrir el ric patrimoni natural i cultural d’aquest espai singular, declarat reserva de la biosfera per la Unesco el 1978.
I no oblidem que a Viladrau aquest cap de setmana es celebra la 28ª EDICIí“ DE LA FIRA DE LA CASTANYA. Aixi que abans de dinar tindrem una mica de temps per curiosejar i gaudir d’aquesta fira tan popular i tan tardorenca
La Fira de la Castanya de Viladrau es celebra des de l’any 1995 amb la finalitat de desenvolupar una activitat comercial que conjumina cultura, natura i la recuperació d’un producte de la terra tan desconegut i tant nostre com és la castanya de Viladrau i del Montseny.
La Fira de la Castanya de Viladrau s’ha convertit en una fira única situada en un entorn privilegiat, el Parc Natural del Montseny, Reserva de la Biosfera. Una fira on la gastronomia, l’ oci i l’espectacle per a totes les edats omplen un poble i un paisatge amb la castanya, la tardor i Tots Sants com a protagonistes, on cultura, tradició i activitat comercial es donen la mí .
També hem reservat a un classic de la zona, "El Moli de la Barita" de Viladrau, us deixarem, com sempre, el menú i preu a comenaris de l"activitat.
Quí¨ us sembla aquest pla de dissabte??? Us esperem
Detalls passejada:
✔ Ruta fí cil.
✔ Passejada guiada amb explicacions de la flora, fauna i curiositats de l’entorn.
✔ Es recomana dur calí§at cí²mode per caminar i cantimplora amb aigua.
✔ Distancia de la passejada entre 3-5Km
A on? Quan?
DATA : 28/10/2023 - HORA : 08:00h - LLOC : Avinguda Roma 2-4, BCN (davant del Hotel Torre Catalunya)
PREU:.................39€
PREU VIP : ..............37€
Que inclou?
✔ Bus Privat
✔ Organització activitat
✔ Passejada guiada “Castanyers, castanyes i tardorâ€
✔ Asseguraní§a d"accidents i RC
✔ IVA 21%
No inclou
⌠Dinar a restaurant “El Moli de la Barita†a Vildrau (Preu i menú a comentaris de l’activitat)
Per a la reserva pots fer l"ingrí¨s via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referí¨ncia: CASTANYA, i el teu nom
*IMPORTANT: Només es farí efectiva la reserva de plaí§a quan es rebi el pagament de l"activitat
COM RESERVAR PLAí‡A?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
✔ A la mateixa descripció de l"activitat tens les formes de pagament (transferí¨ncia bancí ria o BIZUM) quan t"apuntis pots fer el pagament de l"activitat per reservar plaí§a. APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAí‡A A L"ACTIVITAT.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d"informació i reserves 650 83 54 70.
*LLISTA A